Docly

How to Return an Order

Estimated reading: 1 minute 0 views

You can request for returns and refunds for,

  1. If your product is defective / damaged or incorrect/incomplete at the time of delivery, please contact us via email (info@tudo.lk). Your product may be eligible for a refund or replacement.
  2. All returns must be requested within 7 Days
  3. All items must be in original condition for the returns.
  4. For device-related issues after usage or the expiration of the return window, we will refer you to the brand warranty centre (if applicable).

After the QC Dept receives the package, You will get further instructions via e-mail or Phone.

How to Hand Over the Package?

  1. Prepare Your Return Package
  2. RePack the item safely as received to you
  3. Paste below details on it:
  4. Inform us to arrange pickup from your location
  5. You have to collect the receipt for the package at the handing over to the delivery partner.

From:
Your Name
Your Order ID
Your Contac NO

To:
Tudo LK QC Dept
320/20, Talawatugoda Road, Madiwela, Kotte
07 12 666 666

You can handed over the package to the nearest PRONTO LANKA Branch for a quick return process. Or, Inform our call centre to arrange pickup. 

දෝෂ සහිත‍ / වැරදි අයිතම නැවත භාර දීමේ පිලිවෙල

  1. අයිතමය ඔබ වෙත ලැබුනු පරිදි අසුරුම් කරන්න
  2. අයිතමය සමග ලැබුනු සියලුම උපාංග නියමිත ලෙස තිබිය යුතුයි
  3. පහත සදහන් ලෙස විස්තර කොලයක ලියා ඇසුරුම් කරන ලද පැකේජයේ නොගැලවෙන ලෙස අලවන්න
  4. ඇනවුම ඔබ වෙත පැමිණ භාරගැනීම සදහා අප ආයතනය දැනුවත් කරන්න. 
  5. නියමිත ලෙස සකසන ලද ඇසුරුම ඩිලිවරි නියෝජිතයාට භාර දුන් පසු  ඒ සදහා රිසිට් පතක් ලබාගැනීම අනිවාර්ය බව සලකන්න.

From:
Your Name (ඔබේ නම)
Your Order ID ( ඇනවුම් අංකය)
Your Contac NO ( දුරකතන අංකය)

To:
Tudo LK QC Dept
320/20, Talawatugoda Road, Madiwela, Kotte
07 12 666 666

වඩාත් ඉක්මනින් අයිතමය සදහා වන්දිය ලබා ගැනීම සදහා ලගම  PRONTO LANKA ආයතනය වෙත රැගෙන ගොස් ලබා දිය හැක.

Leave a Comment

Share this Doc
CONTENTS